کانون وکلای استان یزد مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال به ستاد دیه استان یزد کمک نمود .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ رئیس کانون وکلای استان یزد با حضور در برنامه تلوزیونی ماه مهربانی که در ایام ماه مبارک رمضان پخش میگردید ، مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال را از طرف این کانون تعهد داده بود که این مبلغ را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود .

دکتر محمد حسین جعفری هدف از این اقدام نیک را : خوشنودی خداوند و بازگشت یک محکوم مالی که به دلیل غیر عمد و تنها به دلیل عدم توان مالی در زندان تحمل حبس مینماید به آغوش خانواده بیان نمود .

محمد حسین جعفری در ادامه گفت :بر اساس لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری ، این کانون از سال ۱۳۹۵ در استان تاسیس و شروع به فعالیت نمود .

این مقام مسئول در ادامه از جمله اهداف کانون وکلای استان یزد را به دادن صدور پروانه وکالت به داوطلبان واجد الشرایط ، اداره امور مربوط به وکالای دادگستری و نظارت بر اعمال وکلا ، رسیدگی به تخلفات و تعقیبر انتظامی وکلا توسط مقامات قضایی برشمرد .

رئیس کانون وکلای استان یزد در پایان گفت : این کانون اعتقاد دارد که باید اقدامات فراصنفی و فرا حرفه ای را انجام بدهدند که از شاخص ترین این اقدامات میتوان به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اشاره نمود .


انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 12 =