به همت اعضاء دوشنبه بازدید، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه های قدیمی یزد با هدف آزادی زندانیان غیر عمد برپا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ به همت اهالی دوشنبه بازدید و با همکاری ستاد دیه استان یزد، نمایشگاه عکس گروهی از سی هفته بازدید از خانه ها و بناهای قدیمی و سنتی یزد تحت عنوان ” دوشنبه های رهایی”  با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از تاریخ ۳ الی ۷ اردیبهشت ماه همه روزه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ در محل هتل پارسیان صفاییه یزد برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه در دو قسمت عکس با دوربین و عکس با موبایل در مجموع از ۸۰ عکس که توسط بازدید کنندگان “دوشنبه های رهایی” از بناها و خانه های قدیمی ثبت کردند تشکیل شده و مبالغ ورودی این نمایشگاه نیز در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد خواهد بود و عموم مردم میتوانند ضمن بازدید از این نمایشگاه هر مبلغی را که نیت کرده و میخواهند به این امر خیر اختصاص دهند.

گفتنی است پویش دوشنبه های رهایی نزدیک به یک سال است که در استان یزد برگزار میشود و هر دوشنبه یک خانه قدیمی جهت بازدید عموم مردم انتخاب میگردد و بازدید کنندگان هر کدام مبلغی را در این بازدید جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این پویش با استقبال بسیار خوب اهالی استان یزد همراه بوده است و تا کنون موجب آزادی تعدادی از زندانیان جرائم غیر عمد شده است.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − ده =