جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور مسئولین و خیرین این شهرستان برگزار و مبلغ ۲۴ میلیارد ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با هفتمین روز از فروردین مصادف با ۱۵ رمضان المبارک و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع)، جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار ، امام جمعه ابرکوه ، امام جمعه بخش بهمن ، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان ، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) گفت: چه نیکو است که در چنین شبی که شب میلاد کسی است که بخشندگی از ویژگی های بارز آن حضرت است همه دور هم جمع شده اید تا با کمک های خود گره از کار نیازمندان باز کنید.

سید مسعود عظیمی در ادامه گفت: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار ،آورده مددجو و گذشت رضایت مندانه از این مبلغ کسر گردیده و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم گردید که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند.

در ادامه این آیین شیخ تقی فتاحی امام جمعه شهرستان ابرکوه و حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است اجرای سرود ، نمایش و پخش کلیپ های ستاد دیه استان از دیگر برنامه های اجرایی در این جشن گلریزان بود و در آخر این آیین از عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =