یکصد و پنجاه و یکمین نشست هیئت امنای نمایندگی ستاد دیه استان یزد با بررسی پرونده ۱۲مددجوی محکوم مالی جرایم غیر عمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در این نشست که با حضور کلیه اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان برگزار گردید  اقدامات پیش رو ستاد دیه استان  و پرونده ۱۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد مورد بررسی  قرارگرفته و زمینه آزادی این ۱۲ نفر فراهم گردید .

رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در ابتدای این نشست از زحمات مدیر کل زندانهاو نایب رئیس هیئت امناء ، مدیر نمایندگی ، کارکنان و اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان به دلیل جذب کمک های خیر مندانه مردم برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد تقدیر کرده و گفت : با کوشش های صورت گرفته در راستای فرهنگ سازی ، امروزه مسئله کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد نهادینه شده است.

غلامعلی دهشیری در ادامه گفت: رسالت ستاد دیه توسعه و گسترش فضائل و نیکی ها در جامعه و همینطور  تلاش در رهایی بده کارانی است که به دلایل غیر عمد در زندان به سر میبرند و می بایست بر حفظ اعتماد مردم به این ستاد مردمی کوشش شود زیرا اعتماد مردم بزرگترین سرمایه این ستاد مردمی بوده و خواهد بود.

وی در پایان با تاکید بر نقش ستاد دیه در خصوص جلوگیری از آسیب های اجتماعی گفت: با ورود یک فرد به زندان تا زمان برگشت وی چه آسیبهای زیادی به زندگی ، خانواده وی و جامعه وارد خواهد شد که تسریع در امور آزادی مددجویان جرائم غیر عمد مالی میتواند این آسیب ها را کاهش دهد.

در ادامه این نشست مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد به ارائه گزارش عملکرد ستاد دیه در ده ماهه سال  جاری پرداخته و گفت : از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۴۴ مددجو جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانوده خود بازگشتند که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان این مجموعه انجام گردید .

سید مسعود عظیمی در ادامه ضمت تقدیرو تشکر از صدا و سیما مرکز استان به دلیل حمایت همه جانبه از پویش ها واخبار ستاد دیه ،از تولید برنامه تلویزیونی ماه مهربانی جهت پخش در ایام ماه مبارک رمضان خبرداده و گفت: در تلاشیم تا با همکاری صدا وسیما با توجه به مقارن شدن نوروز و ماه مبارک رمضان برنامه ای بسیار شاد و متنوع را جهت پخش آماده نماییم.

در ادامه این نشست در خصوص اقدامات پیش رو ستاد اعم از برگزاری آیین تجلیل از عوامل گلریزان ها ، اجرای پویش به مناسبت روز پدر، برنامه ریزی آیین های گلریزان در سال ۱۴۰۳گفتگو گردیده و ۱۲ پرونده از مددجویان مشمول کمک از ستاد دیه توسط مدیر نمایندگی قرائت و مصوبات این پرونده ها به امضا اعضاء این جلسه رسید.

گفتنی است در پایان این نشست با اهدای لوح، تندیس به دلیل همکاری مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان در جشنواره عدلیه و رسانه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =