رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد از آزادی ۷ زندانی غیر عمد با اجرای پویش پویش یلدای رهایی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری و رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت: این پویش برای چهارمین سال متوالی با همکاری سازمان فرهنگی اجتماع ورزشی شهرداری یزد و صدا و سیما یزد اجرا و تعداد ۷ زندانی غیر عمد نیز از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

دهشیری ضمن تقدیر و تشکر از نیکوکاران دارالعباده به دلیل کمک های خود جهت آزادی زندانیان جرائم در این ایام گفت: رقم بدهی این زندانیان ۱۳۳ میلیارد و ۱۹۶ میلیون ریال بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۱۱۹ میلیارد  و ۴۶۶ میلیارد ریال از این مبلغ تامین گردید و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۷  نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد ۳ مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد ۳ محکوم مربوط به پرداخت مهریه و تعداد ۱ محکوم مربوط به پرداخت نفقه بودند.

این مقام مسئول در پایان گفت: ستاد مردمی دیه استان یزد موضوع جذب کمک و آزادی زندانی را تنها محدود به یک ماه و یا ایام خاص نکرده و در تمام مناسبت های سال اقدام به برگزاری پویش هایی جهت آزادی مددجویان مالی مینماید که بسیرای از این پویش ها به عنوان نمونه بسیار خوب برای استان های دیگر در کشور است.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 2 =