مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اجرای پویش” بخشش کریمانه” ویژه دهه کرامت برای چهارمین سال متوالی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: این پویش از تاریخ ۳۱ اردیبهشت ماه مصادف با میلاد با سعادت حضرت معصومه(س) الی ۱۰ خرداد ماه مقارن با میلاد امام رضا (ع) ، ویژه کمک به آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد.

عظیمی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد به دلیل حمایت در طراحی ، چاپ و نصب بنر های مربوط به این پویش در نقاط مختلف شهر گفت: در کنار تبلیغات محیطی این پویش با همکاری و حمایت های صدا و سیمای مرکز استان تیزرهای ساخته شده با همین موضوع از شبکه استانی یزد پخش گردیده و تبلیغات این پویش نیز به صورت زیر نویس نیز اعلام میگردد.

وی ادامه داد : هدف این ستاد در قدم اول آموزش و فرهنگ سازی به مردم جهت جلوگیری و پیشگیری از ورود افراد به زندانهای استان است، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عمد در زندان های استان تحمل حبس میکنند.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در پایان گفت: امیدواریم تا با اجرای این پویش بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را تا سالروز میلاد امام هشتم از زندان های استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگردانیم .

گفتنی است دهه کرامت از میلاد حضرت معصومه تا میلاد امام رضا (ع)  است و نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد مردمی دیه استان یزد واریز نمایند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =