مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آغاز پویش “یلدای رهایی” به منظور آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برای سومین سال متوالی در استان یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : این پویش به همت ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی،اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برای سومین سال متوالی و به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد نیازمند اجرا خواهد شد .

این مقام مسئول در خصوص زمان اجرای این پویش گفت : این طرح از تاریخ ۲۳ آذر ماه سال جاری آغاز و تا ۳۰ آذر ماه ، شب یلدا اجرا میگردد و ستاد دیه استان در تلاش است تا بتواند زمینه آزادی محکومین مالی جرائم غیر عمد و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود را فراهم نماید.

عظیمی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری استان یزد به دلیل همکاری در برگزاری این پویش افزود: با همکاری و مشارکت این سازمان بنرهایی مربوط به پویش طراحی و چاپ گردیده که قرار است در مکان های پر تردد شهر نصب گردد.

وی تصریح نمود: به همت هنرمندان و افراد برجسته و سرشناس استان تیزر و کلیپهایی با موضوع کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ساخته شده که از طریق صدا و سیمای مرکز استان پخش خواهد گردید و شماره حساب های این ستاد مردمی به صورت مرتب در شبکه استانی یزد زیرنویس گردیده و از طریق رادیو نیزاعلام خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان گفت :  نیکوکاران و خیرین میتوانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت  ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری#۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =