امیر حسین عشقی ، مدیر مجموعه یزد مدیا با مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد دیدار کرد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در راستای اجرای برنامه های ستاد جهت فرهنگ سازی برای جلوگیری از ورود افراد به زندان و همینطور جذب کمک های خیرین ، امیر حسین عشقی مدیر مجموعه یزد مدیا که سابقه همکاری با ستاد دیه استان یزد و برگزاری جشن های گلریزان مجازی را  در کارنامه خود دارد با سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد دیدار کرد .

در این دیدار ظیمی ضمن تقدیر از اقدامات و مشارکت وی در پویش های ستاد دیه استان و انتشار اخبار در صفحات پر بازدید استانی گفت : یکی از بزرگترین حامیان و همراهان ستاد در اجرای برنامه هایی نظیر گلریزان ها و پویش ها اصحاب رسانه و  هنرمندان هستند که میتوان با استفاده از این پتانسیل در راستای جذب کمک های خیرین و جلوگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندان اقدام نمود .

امیر حسین عشقی نیز در این دیدار به ارائه پیشنهادات و نظرات خود جهت اجرا در ماه محرم پرداخته و جهت همکاری با این ستاد قول مساعد داد .

گفتنی است در پایان این دیدار که با حضور مهدی صفوی زاده طناز یزدی نیز همراه بود با اهدای لوحی ، وی به عنوان عضور گروه یاوران ستاد دیه استان یزد انتخاب گردید.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =