شرکت تعاونی ریخته گری فولاد سپند مهریز مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به مناسبت عید نوروز جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز  شرکت تعاونی فولاد سپند مهریز مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

گروه تولیدی و صنعتی فولاد سپند مهریز در سال ۱۳۹۵ در کارخانه ای در نزدیکی شهر یزد شروع به فعالیت نموده و از تولیدات این شرکت شمش فولاد است. 

مدیر عامل  این شرکت در این رابطه گفت : به مناسبت فرا رسیدن عید نوروز تصمیم گرفته شد مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص دهیم.

این خیر نیکوکار هدف از این کار خیر را آزادی محکومینی بیان نمود که ناخواسته اسیر زندان گردیده و از نعمت خانواده به دور هستند.

قائم مقام  این شرکت نیز در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت : یکی از مهمترین وظایف اجتماعی هر انسان کمک به همنوع و کسانی هستند که به دلایل غیر عمد در زندانها تحمل حبس می نمایند و این شرکت تعاونی در مناسبتهای مختلف در حد توان به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک خواهد کرد.

گفتنی است این شرکت تعاونی پیش از این نیز در ۶ نوبت مبلغ ۲۲۰ میلیون تومان در قالب پویش های متفاوت به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نموده بود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =