مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از پخش برنامه تلوزیونی ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار از شبکه استانی یزد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاددیه استان با اعلام این خبر گفت : برنامه ماه مهربانی ویژه برنامه لحظات افطار در ماه مبارک رمضان هر شب یک ساعت قبل از اذان مغرب به صورت زنده بر روی آنتن شبکه استانی یزد خواهد رفت .

این مقام مسئول در ادامه افزود : این برنامه با ساختاری متفاوت برای ششمین سال متوالی با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد و با  محوریت اصلی کمک برای آزادی مددجویان نیازمند جرائم غیر عمد و فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد به زندان تولید  به روی آنتن خواهد رفت.

عظیمی در ادامه گفت : هم اکنون تعداد ۱۶۷ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به سر میبرند که از این تعداد ۸  محکوم مالی زن بوده و تعداد۱۵۹  نفر از آنها مرد هستند و برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است .

این مقام مسئول با تشریح وضعیت محبوسان جرایم غیرعمد استان اظهار کرد: بیشترین طیف مددجویان مالی و تحت پوشش ستاد دیه به ترتیب شامل بدهکاران اوراق تجاری چک و سفته و در رتبه‌های بعدی بدهکاران مهریه و نفقه در رتبه بعدی مددجویان محکوم به پرداخت دیه ناشی از تصادفات رانندگی ، حادثه کار و دیه شبه عمد قرار دارند.

وی در ادامه گفت : در تلاش هستیم تا با همت خیرین و نیکوکاران و مردم شریف دارالعباده بتوانیم در سال جاری تعداد زیادی از محکومین جرائم غیر عمد مالی را از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده بازگردانیم .  

وی با تاکید بر مهمترین هدف ستاد دیه استان یزد در خصوص پیشگیری از ورود مددجویان جرائم غیر عمد به زندان گفت : تلاش مجموعه ستاد دیه فرهنگ سازی و  اعتماد سازی در بین مردم است تا جایی که مردم با خیال آسوده به مددجویان جرائم غیر عمد مالی کمک کنند .

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =