خیرین یزدی هزینه مراسم ختم پدر خود را در قالب طرح بخشش کریمانه برای آزادی مددجو محکومین مالی از زندان اختصاص داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ همزمان با دهه کرامت ، خانواده مرحوم حاج عبدالقیوم ارباب تفتی با حضور در ستاد دیه استان با اختصاص مبلغ ۱۷۶ میلیون ریال هزینه مراسم ختم این مرحوم را در قالب طرح بخشش کریمانه زمینه آزادی ۲ محکوم مالی جرائم غیر عمد را فراهم آوردند.

طاهره دبستانی یکی از اقوام این مرحوم هدف از این اقدام هدف از این اقدام خداپسندانه را شادی روح متوفی و آزادی افرادی بیان نمود که بطور ناخواسته و به دلایل جرائم غیر عمد پشت میله‌های زندان قرار می‌گیرند و این اتفاق ممکن است برای هر انسانی پیش بیاید .

وی در ادامه گفت : با توجه به شرایط کنونی جامعه به دلیل شیوع ویروس کرونا برای جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس تصمیم بر این گرفته شد تا به جای برگزاری مراسم ختم هزینه این مراسم  را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص  تا بدینوسیله در این ایم پر خیر و برکت موجبات آزادی و شادی محکومین مالی فراهم شود.

گفتنی است طرح بخشش کریمانه ، طرحی از سوی ستاد دیه استان یزد است که به مناسبت دهه کرامت از تاریخ ۳ الی ۱۳ تیر ماه اجرا و از خیرین و نیکوکاران دعوت به عمل آمده تا در این ایام زمینه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد را فراهم آورند .

انهتای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + 9 =