جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان در شهرستان تفت با حضور فرماندار، رئیس دادگستری، معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری و دبیر برگزاری جشن گلریزان این شهرستان در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ علیرضا نوکار فرماندار شهرستان تفت  در این جلسه با دعوت از خیران و مردم نوع‌دوست شهرستان تفت برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد همانند سال‌های گذشته اظهار داشت: امید است امسال نیز خیران شهرستان در این امر پیشگام شده و در ماه میهمانی خدا شادی را به خانواده‌های چشم‌انتظار هدیه کنند.

این مقام مسئول با اشاره به شرایط فعلی جامعه پیرامون بیماری کرونا خاطرنشان کرد: امسال نیز با توجه به ممنوع بودن تجمعات به دلیل شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری حضوری جشن گلریزان ، امیدواریم همچون سال‌های گذشته با حمایت‌ها و کمک‌های مردم در قالب جشن گلریزان مجازی شاهد آزادی تعدادی دیگر از زندانیان جرائم غیر عمد در استان باشیم.

بهنام زارع حجت‌آبادی مسئول مددکاری و  دبیر برگزاری جشن گلریزان شهرستان تفت در این جلسه گفت: در حال حاضر سیزده محکوم جرائم غیر عمد این شهرستان نیازمند یاری مردم و خیرین برای رهایی از زندان و بازگشت به آغوش خانواده هستند.

وی ادامه داد: محکومیت مالی این افراد حدود ۵۰ میلیارد ریال است که بخشی از آن با کمک کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ و بخشی از آن نیز با همکاری خیران و نوعدوستان این شهرستان پرداخت خواهد شد.

دبیر برگزاری جشن گلریزان شهرستان تفت به آزادی بیست‌و دو محکوم مالی جرائم غیر عمد در سال گذشته با کمک خیرین و مردم اشاره و در ادامه افزود : محکومیت مالی این افراد حدود ۶۶ میلیارد ریال بود که ۵۵ میلیارد آن با کمک کمیته صلح و سازش ستاد و شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذو مابقی این مبلغ شامل ۱۱ میلیارد ریال با کمک مردم شهرستان تفت و ستاد دیه استان یزد پرداخت شد.

 گفتنی است در این جلسه مقرر شد جشن گلریزان این شهرستان امسال به صورت مجازی (آنلاین) برگزار و  از پتانسیل خیران برای مشارکت در این امر خیر و خداپسندانه به نحو شایسته استفاده گردد .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 4 =