مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با حضور در زندان مرکزی یزد با مددجویان جرائم غیر عمد مالی دیدار و به گفتگو پرداخت .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در راستای تحقق اهداف کاهش جمعیت کیفری زندان ها، اسلام افشون به همراه بهنام زارع مددکار ستاد دیه استان با حضور در مجتمع فرهنگی امام علی (ع) زندان مرکزی یزد با مددجویان محکوم مالی جرائم غیر عمد دیدار و پیرامون ستاد دیه ، وظایف و فعالیت های این ستاد به مددجویان جدیدالورود توضیحاتی ایراد نمود .

اسلام افشون با تاکید بر لازم اجرا بودن پرداخت مهریه چه از نظر شرعی و چه از نظر قانونی گفت : مهریه و نفقه ، دینی است که بر گردن شما، لذا شما محکومین پرداخت مهریه هرچه سریعتر نسبت به تشکیل پرونده با مددکاران همکاری نمایید .

این مقام مسئول در ادامه به محکومینی که به دلیل عدم پرداخت مهریه و نفقه در زندان هستند گفت : محکومینی که نسبت به درخواست اعسار اقدام نکرده اند هرچه سریعتر اقدام و کسانی که اقدام نموده اند ولی توان پرداخت اقساط تعیین شده را ندارند از طریق تعدیل اعسار اقدام تا زمینه آزادی آنها هرچه سریعتر فراهم شود .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد خطاب به مددجویانی که پرونده آنها توسط مددکاران زندان تشکیل و به ستاد فرستاده شده گفت : شما نیز باید همت نموده و در راستای اخذ گذشت از شاکیان و اخذ وام بدون بهره تلاش مضاعف داشته باشید تا مشکل شما در کمترین زمان ممکن حل و فصل و از زندان آزاد گردید .

در این بازدید اسلام افشون از نزدیک مشکلات مشمولین ستاد دیه را مورد بررسی قرار داد با مددجویان به گفتگو پرداخته و در خصوص رفع مشکلات مددجویان واجد الشرایط قول مساعد داد .

تشکیل پرونده برای مددجویان جدید الورود جرایم مالی غیرعمد و رسیدگی به مشکلات آنها نیز از دیگر اهداف این نشست بود.

گفتنی است وحید سرادق مدیر داخله زندان مرکزی یزد ، عباس زارع و علی مزرعه سفیدی مددکاران زندان مرکزی یزد نیز در این دیدار حضور داشتند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + یک =