طی نشستی که با هدف ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان از مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد تقدیر به عمل آمد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان از زحمات مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در راستای صلح و سازش رساندن پرونده های زندانیان به ویژه قصاص نفس تقدیر به عمل آورد .

متن کامل تقدیر نامه به شرح ذیل است

جناب اقای اسلام افشون

مدیر محترم نمایندگی ستاد دیه استان یزد

ترویج صلح و سازش و تلاش برای نهادینه سازی فرهنگ بخشش و مهربانی در جامعه با اتکا بر امر مقدس اصلاح ذات البین ، اقدامی  ماجور درگاه الهی و شایسته تقدیر است این مهم که در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما ارزش و جایگاه رفیعی دارد ، به کرات مورد تاکید مقام معظم رهبری (حفظه ا…) قرار گرفته و از دغدغه های اصلی ایشان بوده است .

قطعا سنوات متمادی دعای خیر مردم این استان بویژه خانواده های زندانیان ، بدرقه راه جنابعالی و دیگر همکاران خدوم در شورای حل اختلاف مستقر در زندان های استان که با خلوص نیت و در سایه همدلی ، همراهی و تعامل با سایر مسولان  خدماتی ماندگار را ارائه کرده و در جهت نهادینه کردن فرهنگ اسلامی صلح و سازش و گسترش فضائل اخلاقی در جامعه گام برداشته اند خواهد بود .

اینک که با تلاش های خالصانه و مجاهدت های ایثارگرانه جنابعالی و دیگر همکاران محترم شوراهای حل اختلاف مستقر در زندان های استان موجبات به صلح و سازش رساندن پرونده های زندانیان به ویژه محکومان به قصاص نفس فراهم گردیده و در آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان را رقم زده اید خالصانه از زحمات شما تقدیر و تشکر به عمل می آید .

امید است با توکل به خداوند متعال و در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان ، حضرت آیت الله العضمی امام خامنه ای (مد ضله العالی) در ادامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، همواره موید و منصور باشید .

غلامعلی دهشیری

رییس کل دادگستری استان یزد

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 16 =