رضا ذوالفعلی نژاد نایب رییس هیئت امنای ستاد دیه استان یزد در نخستین روز از ماه مبارک رمضان، میهمان برنامه تلوزیونی “ماه مهربانی” از شبکه استانی سیمای یزد بود.

449013624_458277به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد به نقل از اداره کل زندان های استان؛ رضا ذوالفعلی نژاد مدیرکل زندان ها ، اقدامات تامینی و تربیتی و نائب رییس هیات امنای ستاد دیه استان یزد شب گذشته قبل از افطار، در نخستین برنامه ی “ماه مهربانی” میهمان صداوسیمای مرکز استان بود.

نائب رییس هیات امنای ستاد دیه استان یزد در این برنامه ی تلوزیونی گفت: اکنون ۲۲۰ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی  ۴۶۰ میلیارد ریال منتظر نگاه مهربانی افراد خیر برای آزادی هستند.

رضا ذوالفعلی نژاد افزود: ۱۱۵ نفر با جرائم مالی، ۹۳ تن به دلیل مهریه و نفقه و بقیه به دلیل عجز از پرداخت دیه در تصادف رانندگی، عمر خود را در پشت میله های زندان می گذرانند.

وی همچنین در این برنامه اظهار داشت: ۵نفر از مددجویان جرایم مالی غیرعمد در زندان های استان یزد، زن هستند که امیدواریم با همت خیرین استان و استفاده از ظرفیت های ستاد دیه، زمینه ی آزادسازی آنها در ماه مبارک رمضان فراهم آید.

نایب رئیس هیات امنای ستاد دیه استان ادامه داد؛ در سال ۱۳۹۷ با همکاری خیران و پیگیری ستاد دیه و مردم نوعدوست استان ۱۸۲ زندانی غیرعمد با تامین ۵۷ میلیارد ریال بدهی از زندان آزاد شدند.

رضا ذوالفعلی نژاد با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی، همکاری مردم برای جلب مشارکت های مردمی در جشن های گلریزان رمضان را خواستار شد.

مدیرکل زندان های استان یزد همچنین گفت: برای جذب کمک های مردمی و خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ۱۲ جشن گلریزان در ماه رمضان پیش بینی شده که با همکاری مسئولان در شهرستان ها و دو بخش از استان، با هدف فرهنگ سازی و جذب کمک خیرین با پیگیری علاقه مندان و همراه با برنامه های مذهبی و فرهنگی برگزار می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جشن گلریزان مرکز استان ۲۲ اردیبهشت ماه جاری مطابق با ششم رمضان بعد از نماز مغرب و عشاء در سالن شهید عباسپور برق منطقه ای برگزار می شود.

455214308_336556455217952_338964455216494_338706

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =