13950310000102_PhotoA-1

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اعلام کرد: شهرستان مهریز در حال حاضر دارای ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد مالی است که آزادی آنها نیازمند کمک مالی ۳۱ میلیارد ریالی مسئولان و خیران است.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزدبه نقل از خبرگزاری ایسنا ؛ «اسلام افشون» در نشست هماهنگی برگزاری جشن گلریزان شهرستان مهریز همچنین افزود: زندانیان جرائم غیرعمد مهریز شامل محکومان دیه ناشی از تصادف و حوادث کارگاهی، مهریه، نفقه و بدهی مالی هستند که به همکاری و حمایت خیران نیاز دارند.

وی در ادامه افزود: ستاد دیه استان دو هدف اساسی را دنبال می کند یکی پیشگیری و دیگری درمان که در بحث پیشگیری به دنبال آن هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌های استان در جهت فرهنگ سازی در زمینه جرائم تصادفات رانندگی، چک های بلامحل غیر کلاهبرداری، مهریه‌های معقول ونفقه، حوادث کارگاهی از ارتکاب جرائم غیر عمد و افزایش زندانیان غیر عمد جلوگیری نماییم.

وی خاطرنشان کرد: در صورت حمایت مالی ۳۱ میلیاردی مسئولان، خیران و مردم شهرستان مهریز امسال آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد مهریز اتفاق خواهد افتاد.

«رضا زارع زاده» فرماندار مهریز هم در این نشست گفت: برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه رمضان زمینه‌ای برای فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت افراد خیر است.

وی خواستار پایش و آسیب‌شناسی جرائم غیر عمد شد و گفت: مهمترین عامل در جذب کمک‌های خیری، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی دقیق در مورد نوع جرائم غیر عمد است.

در پایان به پیشنهاد اعضا حاضر جلسه مقرر شد جشن گلریزان شهرستان مهریز پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸ مصادف با بیست و پنجم ماه مبارک رمضان در این شهرستان برگزار گردد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =