همزمان با فرارسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا ( س) ستاد دیه استان یزد میزبان ۴ نیکوکار بود.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ همزمان با فرا رسیدن سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا ( س)  و روز مادر، ستاد دیه استان یزد میزبان ۴ نیکوکار بود که هرکدام با نیتی مبالغ خود را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند .

کمک فرهنگی یزدی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

بانوی فرهنگی یزدی با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود .

این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت  هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسرش بیان نموده و در این خصوص گفت : با توجه به سالروز میلاد حضرت فاطمه الزهرا (س) تصمیم گرفته تا مبلغی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایم .

اختصاص هزینه سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد

علی محمد فلاح تفتی نیکوکار یزدی  با حضور در دفتر ستاددیه استان مبلغ ۱۰ میلیون تومان هزینه برگزاری دومین سالگرد همسر خود مرحومه ” حاجیه روح انگیز بادامی ” را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

این نیکوکار هدف خود از این اقدام خداپسندانه را شادی روح همسر خود بیان نموده و در این خصوص گفت : دومین سالگرد همسرم مصادف گردید با میلاد پرسعادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و با توجه به این مناسبت تصمیم گرفته تا هزینه برگزاری مراسم وی را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص  دهم.

از سوی هنرمند خوش سلیقه یزدی اتفاق افتاد ، شوق دیدار مادر توام با کمک به آزادی مددجوی غیرعمد

داووش هنرمند عرصه موسیقی که مقیم تهران است با سفر به استان یزد ، ضمن دیدار با مادر خود، با حضور در دفتر ستاد دیه استان مبلغ ۳۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد .

این نیکوکار در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت : با توجه به روز مادر تصمیم گرفته تا بعد از دو سال که به دلیل شیوع بیماری کرونا موفق به دیدار مادر نشده بودم ، با سفر به یزد ضمن دیدار با مادر ، به نیابت از دوستان و خیرین مبلغی را به آزادی یک مادر از زندانیان جرائم غیر عمداختصاص بدهم.

آزادی محکوم مالی جرائم غیر عمد / هدیه روز زن به همسر

نیکوکار یزدی مبلغ ۲۰ میلیون تومان را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص و فیش پرداختی را به عنوان هدیه روز زن به همسر خود اهدا کرد .

این نیکوکار که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه چنین گفت : با مشورت با همسرم و با توجه به خواسته ی وی قرار شد هزینه ی آزادی یک محکوم مالی را پرداخت نموده و فیش پرداختی این عمل خیر را جهت هدیه  روز زن به وی اهدا نمایم تا این هدیه تا همیشه در خاطر وی ثبت گردد .

انتهای پیام //   

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + نوزده =