حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در برنامه تلویزیونی گفتگو ویژه به عنوان میهمان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با چهارمین روز از هفته قوه قضاییه مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد در برنامه تلویزیونی گفتگوی ویژه که به صورت زنده از شبکه استانی یزد پخش میشود حضور یافت .

حسین سبزواری در این برنامه به ارائه آمار و عملکرد زندانهای استان و مراکز تابعه پرداخته و در خصوص ستاد دیه استان یزد گفت : ستاد دیه به عنوان یک ستاد مردمی و متولی امر در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است که مردم میتوانند با اهدای کمک های خود به این ستاد مردمی در ازادی زندانیان جرائم غیر عمد شریک باشند .

سبزواری در ادامه از آزادی ۴۵ مددجو محکوم مالی در سه ماهه اول سال جاری خبر داده و گفت : مبلغ بدهی این ۴۵ محکوم مالی مبلغ ۲۳۵ میلیارد ریال بود که مبلغ  193 میلیارد ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردید و با پرداخت مبلغ ۴۲ میلیارد ریال زمینه آزادی این محکومین مالی از زندانهای استان فراهم گردید .

مدیر کل زندانها در ادامه گفت : از این تعداد ۳۰ محکوم مالی ، ۷ محکوم مهریه ، ۷ محکوم نفقه و ۱ محکوم دیه بودند که تعداد ۸ مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین و تعداد ۳۷ مددجو  نیز با پرداخت مبلغ از زندانهای استان آزاد گردیدند .

این مقام مسئول در پایان این برنامه ضمن تقدیر از اقدامات پسندیده نیکوکاران و خیرین در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : آزادی یک محکوم مالی از زندان آزادی یک شخص نیست بلکه با مشارکت در این امر خیر یک خانواده از آسیب های اجتماعی مصون مانده و از عموم مردم مشارکت در این امر خیر را خواستار شد .

انتهای پیام // 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =