سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پی کمک های محسن چاوشی هنرمند محبوب و مطرح کشوری در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد یزدی از وی تقدیر به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد : محسن چاوشی خواننده محبوب و پر طرفدار ایران در ادامه کارهای خیر و پویش حمایتی از انسان های نیازمند با همکاری ستاد دیه استان یزد اقدام به آزادی محکومین مالی جرائم غیرعمد نموده و با برگزاری گلریزان مجازی از طریق صفحه اجتماعی خود اقدام به جذب کمک از طرفداران خود برای آزادی محکومین مالی نمود و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را به ستاد دیه استان یزد اهدا کرد.

در همین راستا سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با ارسال لوح سپاس از همت این خواننده محبوب کشور در برگزاری گلریزان مجازی تقدیر نمود .

عظیمی در این خصوص گفت : هنر یعنی استفاده از تمام ویژگی های ذاتی که خداوند به یک انسان هدیه داده است و هنرمند کسی است که از این نعمت های الهی در راستای کمک به مردم و هم نوع استفاده میکند .

وی در ادامه گفت : اینکه یک هنرمند از تمام ظرفیت های خود در راستای آزادی مددجویان جرائم غیر عمد استفاده میکند نشان از درک بالای او از معنی هنر است .

این مقام مسئول در پی این اقدام انسان دوستانه و خودجوش این هنرمند محبوب و مردمی، با اهدای لوح از وی تقدیر به عمل آورد.

متن لوح تقدیر به شرح ذیل است :

هنرمند نیک اندیش ، جناب آقای محسن چاوشی

درودی خالصانه و ارادتی خاضعانه محضر شما که مظهر مهر هستید و از تبار باران، فروغ مهرتان روشنی بخش حریم مهرورزی و ریزش ابر کرامتتان رویش زندگی است.

آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین ، پیوسته پر ستاره بر تارک جهان درخشیده است و غنای فرهنگی این سرزمین کهن ، برکسی پوشیده نیست.

شما یار دیار امروزید و یادگار ماندگار فردا ، اکنون که در امر آزادسازی مددجویان جرائم غیر عمد قدم نهاده اید ، نیت خیر و تلاش ارجمند شما را در این راه صمیمانه ارج می نهیم.

این لوح سپاس را به شکرانه ی سخاوت و مناعت جنابعالی در انجام کار خیر واقدام در برگزاری گلریزان مجازی در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد مالی یزدی پیشکش محضر ارزشمندتان تقدیم مینماییم ، توفیقات روز افزون شما را ازخداوند منان خواستاریم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 8 =