سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در یازدهمین برنامه تلویزیونی ماه مهربانی به عنوان میهمان حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ برنامه تلویزیونی ” ماه مهربانی ”  ویژه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به مناسبت ماه مبارک رمضان که به همت ستاد دیه استان و همکاری سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد تهیه و هر روز یک ساعت قبل از اذان مغرب از شبکه استان یزد پخش میشود میزبان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد شد.

سید مسعود عظیمی در این برنامه با تاکید بر اثرگذار بودن برنامه تلویزیونی “ماه مهربانی ”  گفت : یکی از ویژگی های بارز این برنامه آموزش و  اجرای مسئولیت اجتماعی و فرهنگ سازی در راستای جلوگیری از ورود افراد به زندان و کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است .

عظیمی در ادامه گفت : ستاد دیه یک ستاد غیر انتفاعی و غیر انتفاعی است که به همت شهید والامقام شهید لاجوردی تاسیس گردیده و برای آزادی محکومینی تلاش میکند که به جرائم غیر عمد در زندانهای استان تحمل حبس میکنند که این یک عمل بسیار دینی و  انسانی است .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان ستاد ، حمایت های سازمان فرهنگی و اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ، دادگستری استان و استانداری یزد گفت : از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۱۱۳۰ مورد واریزی به حساب های ستاد دیه استان را شاهد بودیم که حاصل این کمک های خیرین مبلغ ۶۵۰ میلیون تومان بوده است که این نشان از مشارکت بسیار بالای مردم دارالعباده در پویش سهم من آسمان است .

این مقام مسئول با اشاره به فرهنگ اختصاص هزینه هایی مانند مراسم هایی مانند ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم ، سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : امروزه شاهد حضور بسیاری از نیکوکاران در ستاد دیه استان هستیم که با توجه به شرایط کنونی اجتماع و شیوع ویروس کرونا مبلغ مراسم های خود را به آزادی زندانیان جرائم عمد اختصاص میدهند و هر روز به تعداد این نیکوکاران افزوده میگردد که این نشان از تبدیل این اقدام حسنه به فرهنگ در استان یزد است .

سید مسعود عظیمی در ادامه آماری از عملکرد ستاد دیه از ابتدای سال جاری ارائه و  از آزادی ۶ نفر زندانی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون توسط این ستاد خبر داد و گفت : بدهی این ۶ محکوم مالی مبلغ ۱۰۷ میلیارد ریال بوده که مبلغ ۸۵ میلیارد ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان گذشت رضایمندانه از شکات اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۲۲ میلیارد ریال زمینه این ۶ محکوم مالی از زندانهای استان فراهم گردید .

این مقام مسئول در پایان این برنامه ضمن تقدیر از اقدامات پسندیده نیکوکاران و خیرین در خصوص کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت : آزادی یک محکوم مالی از زندان آزادی یک شخص نیست بلکه با مشارکت در این امر خیر یک خانواده از آسیب های اجتماعی مصون مانده و از عموم مردم مشارکت در این امر خیر را خواستار شد .

انتهای پیام //  

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 9 =