مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی (لایو) برای دومین سال متوالی در استان یزد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با اعلام این خبر گفت : با توجه به شرایط کنونی اجتماع  در خصوص وجود ویروس منحوس کرونا در کشور و عدم برگزاری این گونه جشن ها به صورت حضوری ، ستاد دیه استان یزد با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری استان یزد اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی خواهد نمود .

عظیمی با اشاره به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی برای اولین بار درکشور توسط ستاد دیه استان یزد گفت : سال گذشته نیز این ستاد جهت حفظ سلامت و جان همشهریان و نیکوکاران اقدام به برگزاری جشن های گلریزان به صورت مجازی نموده و خوشبختانه این برنامه ها مورد استقبال عموم مردم دار العباده واقع گردید .

این مقام مسئول در خصوص نحوه برگزاری جشن ها گلریزان به صورت مجازی افزود : این ویژه برنامه ها در فضایی مجهز و با رعایت کلیه نکات بهداشتی با حضور هنرمندان مطرح استانی برگزار و از طریق رسانه های پر بازدید استانی به صورت زنده (لایو) پخش خواهد گردید .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در پایان گفت : این ستاد در نظر دارد تا دو ویژه برنامه شاد تحت عنوان جشن گلریزان مجازی و یک ویژه برنامه به مناسبت شهادت امام علی (ع) و شب های قدر را در مرکز استان برگزار نموده و  در حال برنامه ریزی جهت برگزاری این گونه جشن ها در شهرستان های مختلف استان نیز هستیم .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 5 =