مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از اجرای طرح بهاریه به مناسبت اعیاد شعبانیه و فرا رسیدن سال جدید خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ حسین سبزواری مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت : این طرح به همت ستاد دیه استان و با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه علم و هنر یزد ، چند قدم مانده به  عید نوروز ، تحت عنوان ” پویش بهاریه ” ویژه آزادی مددجویان جرائم غیر عمد در استان یزد اجرا خواهد شد .

سبزواری در ادامه افزود : در  اجرای این پویش سازمان فرهنگی ، اجتماعی ، ورزشی شهرداری یزد ، کانون مساجد استان یزد ، اداره تبلیغات استان یزد ،اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس یزد، آستان مقدس امام زاده سید جعفر محمد ، موزه حفظ آثار استان یزد نیز همکاری داشته و امیدواریم با مشارکت پر شور مردم شاهد آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این ایام باشیم . 

وی هدف از اجرای این طرح را تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و آموزش و فرهنگسازی به منظور پیشگیری از ورود ناخواسته افراد به زندانها و همینطور کمک برای آزادی این مددجویان و بازگشت آنها به آغوش خانواده خود بیان نمود .

این مقام مسئول در ادامه از  از تبلیغات به صورت ، پیامکی ، نصب بنر و پلاکارد در نقاط مختلف شهر خبرداد و گفت : با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد ، بنر های این طرح در فضای شهر و مسیر های پر تردد نصب و تیزر های تبلیغاتی این پویش از صدا و سیما مرکز استان یزد پخش خواهد شد .

وی در خصوص نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت : همشهریان و نیکوکاران همواره یاور ستاد دیه استان بوده و در پویش های مختلف مشارکت چشم گیری داشتند ، نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی ، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند .

مدیر کل زندانهای استان یزد در پایان گفت :  امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم با استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران استان ، مددجویان جرائم غیر عمد را از بند آزاد و آزادی را به آنها عیدی دهیم .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =