با تلاش کارکنان ستاد دیه استان یزد و همت  نیکوکاران یزدی ، مددجوی مرد ۶۹ ساله با ۹ شاکی و بدهی بیش از دومیلیارد تومان بعد از ۶ سال از زندان آزاد شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ این پیرمرد یزدی که به دلیل ورشکستگی با بدهی مبلغ ۲ میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان از سال ۱۳۹۳ در زندان به سر میبرد با پیگیری های کارشناسان ستاد دیه استان یزد از زندان آزاد گردید .

مددجو اقدام به  تاسیس یک کارخانه فراورده های لبنی نموده و جهت خرید دستگاه های مورد نیاز کارخانه سرمایه کافی نداشته و از بانک تسهیلات دریافت و کارخانه را راه اندازی مینماید .

در ادامه به دلیل نوسانات بازار مددجو موفق به بازپرداخت اقساط تسهیلات و همچنین دستمزد کارگران و هزینه خرید مواد اولیه به دامداران نشده و او با شکایت شکات روانه زندان و کارخانه وی نیز از سوی بانک تجارت توقیف گردید .

کل مبلغ بدهی این مددجو دو میلیارد و ۴۱۳ میلیون تومان بود با دعوت از شاکیان پرونده به ستاد دیه استان و برگزاری جلسات کمیته صلح و سازش این ستاد مبلغ ۱۳۵ میلیون تومان  از شکات این پرونده گذشت رضایت مندانه اخذ و مبلغ ۱ میلیارد و پانصد میلیون تومان از طریق اعسار ، و مبلغ باقی مانده با کمک نیکوکاران یزدی ، آورده مددجو ، ستاد دیه کشور و تسهیلات قرض الحسنه به شکات پرداخت و  این مددجوی کهنسال از ندامتگاه آزاد گردید .

گفتنی است از ابتدای سال جاری تا کنون ۳۱۸ مددجو محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان آزاد گردیدند .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =