سرپرست اداره کل زندانهای و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان یزد از آزادی ۵ محکوم مالی جرائم غیر عمد به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب (س) خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ حسین سبزواری با اعلام این خبر گفت : همزمان با سالروز میلاد اسوه صبر و پایداری حضرت زینب(س) و روز پرستار ۵ محکوم مالی از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

این مقام مسئول در ادامه گفت : بدهی این ۵ محکوم مالی مبلغ ۵۲ میلیارد و ۳۹۰ میلیون ریال بود که مبلغ  ۵۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال توسط کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردید و با پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال زمینه آزادی این ۵ محکوم مالی از زندان فراهم آمد .

سبزواری با اشاره به اجرای طرح ” یلدای رهایی ” به همت بسیج  دانشجویی دانشگاه یزد گفت : اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه یزد موفق شدند مبلغ ۱۵ میلیون تومان را جهت آزادی یک محکوم مالی به ستاد دیه استان اهدا نمایند.

وی در ادامه گفت : این طرح از روز دانشجو آغاز گردیده بود و با کمک این دانشجویان یک محکوم مالی از زندان آزاد گردیده و شب یلدا را در کنار خانواده خود خواهد بود .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =