مدیرکل زندان ها ونایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان به همراه مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد با رئیس کل دادگستری استان دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ در این نشست که در دفتر رئیس کل دادگستری استان برگزار شد، مدیرکل زندان های یزد ضمن ارائه گزارشی از آمار موجودی زندانیان جرائم غیر عمد ، بررسی فوری پرونده مددجویان واجد شرایط را خواستار شد.
رضا ذوالفعلی نژاد ضمن تقدیر از دستگاه قضایی استان به دلیل تعامل خوب در زمینه حل مشکلات قضایی مددجویان اظهار داشت: اجرای طرح پایش گام بلندی در جهت کاهش جمعیت کیفری و تحقق سیاست های حبس زدایی مورد تاکید ریاست محترم قوه قضاییه است.
وی در ادامه گفت: بنابر فرمایش ریاست محترم قوه قضاییه مبنی بر اینکه نباید کسی بی جهت در زندان بماند، ضروری است در اجرای طرح پایش، کسانی که از زندان بودنشان نتیجه‌ای حاصل نمی شود، شناسایی و با هماهنگی و مساعدت مقامات محترم قضائی برای آنان تصمیم فوری و فوق العاده اتخاذ شود.

در ادامه این نشست اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان پیرامون طرح هایی که در آینده در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در حال برنامه ریزی است توضیحاتی داد .

این مقام مسئول از طرح ساخت کلیپ و طراحی بنر هایی در راستای فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود زندانیان جرائم غیر عمد به زندان خبر داد و گفت : مجموعه ستاد دیه استان در تلاشیم تا از ورود اشخاصی که بنا به دلایل غیر عمد و صرفآ به دلیل نا آگاهی از قوانین به زندان های استان وارد میشوند جلوگیری کنیم .
در ادامه غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان و رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان  نیز ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته توسط اداره کل زندان ها و ستاد دیه استان  یزد در زمینه آزادی زندانیان محکوم مالی و جرائم غیر عمد ، قول همکاری و مساعدت ویژه را صادر نمود

وی در ادامه تسریع در روند تشکیل پرونده و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را خواستار شد .

انتهای پیام //



پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 14 =