مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۴۹ زندانی جرائم غیر عمد در هفت ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ اسلام افشون  با اعلام این خبر گفت‌: در ۷ ماهه ابتدای سال جاری با همت خیرین و نیکوکاران و کوشش کارکنان ستاد دیه استان یزد تعداد ۲۴۹ نفر از زندانیان‌ محکوم مالی جرائم غیر عمد که در زندانهای استان بودند، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

این مقام مسئول در ادامه گفت : برای آزادی این ۲۴۹ نفر محکوم مالی مبلغی بر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود ۶ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت گردید.

افشون افزود : به همت اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندانها مبلغی بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۶ میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۱۱ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید.

این مقام مسئول در ادامه گفت : در مهر ماه سال جاری  تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی و همینطور تعداد ۵ نفر محکوم مالی نیز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

وی در پایان گفت : هم اکنون تعداد ۲۱۹ محکوم مالی در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی مبلغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + یازده =