جنگ هشت ساله و این دفاع مقدّس، از بزرگترین افتخارات ملت ایران بود. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

هفته دفاع مقدس بعنوان یکی از بارزترین نقاط عطف تاریخ کشور و اوج تبلور رشادت ها و از جان گذشتگی های فرزندان برومند این مرز و بوم  و یادآور شکل گیری یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است.

آرامش و امنیت امروز کشورمان را از برکت خون پاک شهدا و تلاش و مجاهدت کسانی داریم که کتاب تاریخ این مرز و بوم در ۸ سال دفاع مقدس را به کلماتی ناب و عظیمی همچون صبر، عزت، وحدت، همدلی، حماسه، شرف، ایثار، سربلندی و… زینت بخشیده اند.

۴۰ سال از آن روز‌های خاطره انگیز سرشار از شور و حماسه می‌گذرد، اما از درخشش آن از جان گذشتگی‌ها و مقاومت جانانه ذره‌ای کاسته نشده است. سال‌های دفاع مقدس، دوران خلق حماسه‌های ماندگاری بود که تاریخ این سرزمین برای همیشه به آن افتخار خواهد کرد و پیام‌های ارزشمند آن همچون گنجینه‌ای گران بها در همه عرصه‌ها رهگشا است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردیهای تمامی شهیدان گرانقدر ،رزمندگان و ایثارگران بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف استان یزد به ویژه ایثارگران ، جانبازان و نیروهای مسلح قهرمان را در پرتو منویات رهبر عظیم الشان انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت اله خامنه ای (مد ظله العالی) مسئلت دارم .

اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =