به منظور برنامه ریزی جهت اجرای هرچه بهتر طرح هر هیئت آزادی یک زندانی ،نشستی با حضور رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد و مدیر نمایندگی ستاد دیه استان برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ در این نشست که به میزبانی دفتر رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد برگزار گردید پیرامون برنامه های اجرایی در ماه محرم گفتگو گردید .

اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های صورت گرفته توسط این سازمان در ماه مبارک رمضان گفت : خوشبختانه در ماه مبارک رمضان موفق به جذب ۲۰ میلیارد ریالی خیرین و نیکوکاران گردیدیم که این مهم با کمک دستگاه هایی از قبلی سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد محقق گردید .

این مقام مسئول در ادامه از آزادی ۱۱۳ مددجو محکوم مالی در ۴  ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت برای آزادی  این ۱۱۳ نفر محکومین مالی جرائم غیر عمد بالغ بر۳۹۵ میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت گردید .

وی گفت : هم اکنون تعداد ۱۹۷  زندانی جرائم غیر عمد در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان  نیاز است.

 در ادامه این نشست عباس ملازینلی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزدضمن تقدیر از  از زحمات و اقدامات صورت گرفته در ستاد دیه استان یزد گفت : این سازمان آمادگی هر گونه تعامل و همکاری را در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد داشته و مقرر گردید تا تعداد مناسبی جایگاه نصب بنر و بیلبورد در شهر را جهت تبلیغ و اطلاع رسانی طرح بزرگ هر هیئت آزادی یک زندانی به ستاد دیه استان داده و در اجرای برنامه هایی به صورت مجازی (لایو) با ستاد دیه استان همکاری نماید .

گفتنی است طرح هر هیئت آزادی یک زندانی طرحی از سوی ستاد دیه استان یزد است که به منظور آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در ماه محرم اجرا میگردد .

انتهای پیام // 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + چهار =