به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت سازمان مردم نهاد آوای درون زندگی کویر و خیرین شهرستان ابرکوه یک محکوم مالی از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ این محکوم مالی که از سادات بود و به دلیل محکومیت مالی در زندان استان یزد تحمل حبس مینمود به کوشش ستاد دیه استان یزد و با همکاری سازمان مردم نهاد آوای درون زندگی کویر از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگشت .

اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در این خصوص گفت : بدهی این محکوم مالی مبلغی بالغ بر ۳ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال بود که به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان مبلغ ۱ میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از شکات پرونده گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و با پرداخت مبلغ ۱ میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال زمینه آزادی این محکوم مالی از زندان فراهم گردید .

ملیحه غلام زاده مدیر عامل موسسه خیریه آوای درون زندگی گفت ” این موسسه از سال ۱۳۹۷ تاسیس و در زمینه هایی از جمله پشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت مینماید که در سال جاری با هدف آزادی محکومین مالی،  تصمیم به همکاری با ستاد دیه استان و جذب کمک های خیرین گرفته و در همین راستا موفق گردید که مبلغی را جهت آزادی این محکوم مالی به ستاد دیه استان کمک نماید .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × یک =