مدیر نمایندگی ستاد دیه استان در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد از آزادی ۲۶۰مددجو محکوم مالی در سال ۱۳۹۸ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با اعلام این خبر گفت : در سال ۱۳۹۸ برای آزادی ۲۶۰ نفر محکومین مالی جرائم غیر عمد بالغ بر ۱۰۷۵میلیارد ریال نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود ۷۳ میلیارد ریال از این مبلغ پرداخت گردید.

این مقام مسئول در ادامه اظهار داشت : هم اکنون تعداد ۲۲۵ زندانی به دلایل جرائم غیر عمد مالی در زندان استان هستند که مبلغ بدهی آنها بیش از ۷۴۵ میلیارد ریال است که مبلغ ۱۴۷میلیارد ریال از این مبلغ را توسط کمیته صلح و سازش این ستاد شورای حل اختلاف و مددکاران زندانها گذشت رضایت مندانه از شکات اخذ و  برای آزادی آنها مبلغ بیش از ۵۹۸ میلیارد ریال نیاز است.

افشون از برگزار نشدن جشن های گلریزان در ماه مبارک رمضان به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داد و افزود : انشاالله پس از تمام شدن این ویروس در تاریخی دیگر اقدام به برگزاری جشن های گلریزان در مرکز استان و شهرستانها خواهیم نمود .

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک های خیرین برای ازادی زندانیان محکوم مالی جرائم غیر عمد از راه اندازی سامانه پرداخت تلفن همراه ویژه ستاد دیه این استان خبر داد و گفت : جهت تسهیل در جذب کمک خیرین به ستاد دیه استان یزد و برای صرفه جویی در وقت ، عدم حضور فیزیکی نیکوکاران ، سامانه پرداخت تلفن همراه ویژه ستاد دیه استان یزد راه اندازی گردید .

وی در پایان افزود : خیرین و نیکوکاران با هر توان مالی میتوانند با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵* کمک های خود را به حساب ستاد دیه استان یزد واریز نمایند.

گفتنی است این خبر در تاریخ ۱۶/۱/۹۹ در دوبخش خبری در ساعت های ۲۰ و ۲۳ از شبکه استانی یزد پخش گردید .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =