مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد در نشست مشترک اعضاء این ستاد با مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد فرهنگ سازی را اولویت برنامه های اجرایی ستاد دیه عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ به منظور هم اندیشی در خصوص برنامه های پیش رو در ماه مبارک رمضان نشستی مشترک با حضور اعضاء ستاد دیه استان و شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد برگزار گردید.

در این نشست که با حضور رضا ذوالفعلی نژاد مدیر کل زندانها و نایب رئیس ستاد دیه استان ، اسلام افشون مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد ، محمد رضا رضایی نژاد مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و مهدی پیشگویی پور مدیر روابط عمومی این شرکت همراه بود پیرامون طرح های اجرایی در سال ۹۹ تبادل نظر شد.

در ابتدای این نشست اسلام افشون به ارائه گزارشی از عملکرد ستاد دیه استان در سال جاری پرداخته و در ادامه گفت: یکی از مهمترین اهداف و رسالت های ستاد دیه فرهنگ سازی در زمینه آگاهی مردم نسبت به مسائل حقوقی، اعتلای فرهنگ گذشت و همچنین کمک به زندانیان جرائم مالی غیر عمد است .

این مقام مسئول در ادامه به اجرای طرح های متعدد در مناسبات مختلف اشاره و گفت: با اجرای طرح های مختلف مناسبتی از ابتدای سال جاری ۱۷۰ مددجوی محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندان های استان یزد آزاد شدند.

رضا ذوالفعلی نژاد، مدیر کل زندان های استان و نایب رئیس ستاد دیه یزد در این نشست پیگیری ساخت برنامه ی تلویزیونی در ماه مبارک رمضان را خواستار و بر حضور هنرمندان کشوری با هدف فرهنگسازی بیشتر کمک به زندانیان نیازمند جرایم مالی غیرعمد تکید کرد.

این مقام مسئول با اشاره به تاثیرات پخش برنامه ماه مهربانی در ماه مبارک رمضان از صدا و سیمای مرکز استان یزد افزود: خوشبختانه چند سالی است که مردم در لحظات افطار بیننده برنامه ماه مهربانی با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستند که قطعا این برنامه موجب ارتقاء فرهنگ عمومی در زمینه کمک به زندانیان جرایم غیر عمد است .

محمدرضا رضایی نژاد مدیر عامل شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد و عضو هییت امناء ستاد دیه استان در ادامه از پیگیری و برنامه ریزی برای برگزاری چندین جشن با حضور هنرمندان کشوری و ورزشکاران ملی در نقاط مختلف استان در ماه مبارک رمضان  خبر داد و در خصوص حمایت معنوی و مالی برای طرح های مختلف قول مساعد داد .

گفتنی است در این نشست مقرر شد تا جلساتی با شورای شهر ، مدیر کل صدا و سیمای مرکز استان یزد ، امام جمعه و دیگر مسئولین استانی در راستای اجرای این طرحها برگزار شود . 

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =