جشن گلریزان شهرستان مروست با حضور خیرین و مسئولین این شهرستان برگزار شد و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان از سوی نیکوکاران این شهرستان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد یه استان یزد ؛ همزمان با پنجمین روز از ماه مبارک رمضان ، جشن گلریزان شهرستان مروست با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری، بخشدار ، رئیس بازداشتگاه شهرستان خاتم و جمعی از مسئولین و خیرین شهرستان مروست به میزبانی زورخانه شیرخدا این شهرستان برگزار شد.  

جواد دانشور مروستی فرماندار این شهرستان ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه گفت: بسیار خرسندیم که چنین محفل روحانی در این شهرستان برگزار گردیده که قرار است به شکل و سیاق اصیل گلریزان به سبک زورخانه ای برگزار گردد و امیدواریم تا بتوانیم با این اقدام گره ای را از زندگی یک نیازمند باز کنیم.

میثم کرمی رئیس حوزه قضایی این شهرستان نیز در خصوص آیین گلریزان گفت: در سال جاری با کمک نیکوکاران تعداد ۲ زندانی جرائم غیر عمد از شهرستان مروست از زندان آزاد شدند که این مهم با کمک شما خیرین و نیکوکاران ارجمند حاصل گردیده است.

گفتنی است در ادامه این آیین ورزش و گلریزان به سبک زورخانه ای برگزار گردید و در پایان این آیین از نیکوکارانی که در این آیین حضور داشتند تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =