مدیر عامل شرکت شیوا نساج یزد با همراهی نماینده مردمِ شریفِ یزد ، اشکذر ،زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی و نماینده منتخب  مبلغ ۱۰۰ میلوین تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی استان یزد؛ همزمان با یکشنبه ( ۱۳ اسفند) علی عشقیان مدیر عامل شرکت شیوا نساج یزد با همراهی دکتر محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد ، اشکذر ،زارچ و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی، و برگزیده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد دیه استان ضمن بررسی پرونده مددجویان مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی ۳ زندانی غیر عمد اهدا نمود.

این نیکوکار یزدی هدف خود از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند متعال عنوان نموده و در این خصوص گفت: به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت قائم (عج) تصمیم گرفته تا در راستای مسئولیت های اجتماعی خود مبلغی را جهت آزادی چند زندانی غیر عمد اهدا نموده تا این مددجویان که به دلایل غیر عمد در زندانها هستند نوروز را در کنار خانواده خود باشند.

شرکت شیوا نساج از سال ۱۳۸۶ تاسیس و در زمینه تولید پارچه رومبلی فعالیت میکند و بیش از ۱۵۰ نیرو در این شرکت واقع در شهرک صنعتی یزد مشغول به کار می باشد.

گفتنی است به گزارش ستاد اطلاع رسانی انتخابات شهرستان یزد دکتر محمد صالح جوکار ، در حوزه انتخابیه یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن با ۸۱ هزار و ۶۳۴ رای از مجموع ۱۸۷ هزارو ۳۹۰ رای به عنوان نماینده مردم این حوزه به مجلس شورای اسلامی راه یافت .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 9 =