جشن گلریزانی به مناسبت هفته جوان با حضور استاندار و معیت کثیری از اقشار مردم برگزار شد و مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جوان جمع آوری شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با سه شنبه شب (۱ اسفند) جشن بزرگی به همت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد و با همکاری ستاد دیه استان به مناسبت هفته جوان و سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) با حضور استاندار یزد، رئیس شورای اسلامی شهر یزد، مدیر کل اداره ورزش و جوانان و جمعی از مسئولین استانی به میزبانی سالن ورزشی شهید صدوقی برگزار گردید.

در این آیین که با حضور سبز ۴۵۰۰ نفره مردم همراه بود تا میزان ۳ میلیارد ریال در جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از سوی خیرین و مردم دارالعباده اهدا شد.

زهیر حاجی حسینی مدیرکل اداره ورزش جوانان استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به صورت ویژه میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان گفت: در هفته جوان برنامه های متعددی پیش بینی شده و در حال اجرا می باشد که یکی از این برنامه ها پویش مردمی و کمک رسان آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد است که با محوریت و مشارکت ستاد دیه استان برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد، افرادی که به دلایل غیر بزه کارانه و تنها از روی بده کاری مالی  در زندان گرفتار شده‌اند و هم خانواده‌های بی سرپرست آنان با مشکلات عدیده ای روبرو هستند.

حاجی حسینی ادامه داد: یکی از پیامدهای بسیار بد زندان آسیب هایی است که برای خود شخص و به صورت ویژه برای خانواده وی همراه است و با آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از وقوعبسیاری از این آسیب ها جلوگیری میشود.

حاجی حسینی در ادامه افزود: یکی از مهمترین اهداف برگزاری چنین جشن هایی در کنار جذب کمک های خیرین جهت آزادی زندانیان ترویج فرهنگ حسنه کمک به همنوع است و امیدواریم که با فرهنگ سازی در خصوص جرائم غیر عمد شاهد کاهش ورودی ها به زندانها باشیم.

گفتنی است تقدیر از خانواده شهدا، اجرای نمایش طنز ، مشاوره در خصوص ازدواج، پخش کلیپ های فرهنگ سازانه ستاد دیه و اجرای موسیقی زنده توسط گروه ایوان بند از برنامه های اجرایی در این جشن بزرگ بود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =