مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان در آیین تجلیل از مسئولین برگزاری جشن های گلریزان گفت: آزادی یک زندانی از وقوع بسیاری از آسیب های اجتماعی جلوگیری میکند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛این آیین با حضور روسای دادگستری، دبیران برگزاری جشن های گلریزان ، جمعی از فرمانداران، عوامل برنامه تلویزیونی ماه مهربانی ، رئیس شورای شهر ، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد،مدیر کل صدا و سیما مرکز استان ، جمعی از هنرمندان و اعضاء هیئت امناء ستاد دیه استان یزد به میزبانی اداره کل زندانها برگزار شد.

رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان نیز در این نشست ضمن خیر مقدم به مدعوین و مسئولین حاضر در جلسه با اشاره به حدیثی از امام سجاد(ع) گفت: یکی از ماندگار ترین کارها کمک به همنوع به صورت ویژه کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است ، زیرا آزادی یک زندانی از وقوع بسیار از آسیب های اجتماعی جلوگیری میکند.

مقبلی در ادامه گفت: مهمترین و بزرگترین سرمایه ستاد دیه اعتماد مردم به آن است زیرا مردم به صورت متداوم شاهد آزادی زندانیان و اعلام تعداد و آمار به صورت شفاف هستند.

مدیر کل زندانها افزود: این که ستاد دیه استان در کلیه مناسبت ها اقدام به آزادی زندانیان مینماید نشان از پویایی و تلاش شبانه روزی کارکنان به صورت ویژه روابط عمومی این مجموعه است.

مدیر کل زندانها در پایان گفت: یکی از پویش هایی که در یزد در حال اجرا است پویش دوشنبه های رهایی است که دوست داران بافت تاریخی هر دوشنبه جهت بازدید از اماکن این استان و خانه های قدیمی مبالغ مورد نظر خود را به حساب ستاد دیه استان واریز مینمایند که تا کنون با برگزاری این پویش از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ زندانی غیر عمد از زندانهای استان آزاد شدند.

گفتنی است در پایان این آیین در خصوص نحوه برگزاری آیین گلریزان در سال آینده و ساخت برنامه تلویزوینی ماه مهربانی گفتگو گردیده و از کلیه مسئولین ، دبیران با اهدای لوح و هدیه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =