به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه ، مرکز افق امامزادگان و بقاع متربکه استان یزد مبلغ ۵۰ میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد ؛ همزمان با دوشنبه(۲ بهمن ماه) مصادف با میلاد با سعادت جوادالعئمه امام محمد نقی(ع)، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با همراهی مدیر اجرایی امام زاده جعفر و دبیر برنامه شمیم خدمت با حضور در دفتر ستاد دیه استان مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال معادل ۵۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کردند.

حجت الاسلام مجید کرمی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت جواد العئمه در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: این مبلغ از میلاد با سعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) تا میلاد امام محمد نقی(ع) توسط خیرین و آستان مقدس امامزاده جعفر، امام زاده سید تاج الدین معروف به سید پنهان ، امام زاده سید صحرا و امام زاده سید نصر الله جهت آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا گردید.

وی درپایان گفت: امام زاده ها همیشه در هر موردی تکیه گاه مردم و پناه گاه مردم بودند و مردم برای حل مشکلات به آنها تمسک میجویند که در این نوبت تصمیم گرفته شد تا مبلغی جهت آزادی یک زندانی غیر بزه کار که از سر بده کاری در زندان است اهدا گردد.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × یک =