به همت کمیسیون بانوان کانون وکلای استان یزد مبلغ ۳۴ میلیون تومان جهت آزادی یک زندانی زن اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با یکشنبه( ۳ دی ماه ) مبلغ ۳۴ میلیون تومان جهت مشاکرت در آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد از طرف کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری یزد به حساب ستاد مردمی دیه استان واریز گردید.

دکترمحمد حسین جعفری رئیس کانون وکلای استان هدف این کانون از این اقدام خداپسندانه را خشنودی خداوند قادر متعال و آرزوی خیر و برکت برای نهاد وکالت بعنوان مدافعان بی بدیل حقوق عمومی بیان نموده و گفت : این مبلغ در ایام فاطمیه و به همت کمیسیون بانوان کانون وکلای دادگستری جمع آوری گردید که جهت مشارکت در آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا شد زیرا بر این باوریم که زندان جای مادران نیست.

رئیس کانون وکلای استان یزد در پایان گفت : این کانون اعتقاد دارد که باید اقدامات مدنی و فراصنفی  را در راستای اخذ گذشت و انجام صلح و سازش طرفین دعوی  انجام بدهد و باید تمامی وکلا فرهنگ گذشت و صلح را ترویج داده زیرا موجب کاهش هزینه ها و زمان در رسیدگی شده و در نهایت به آزادی محکومین جرائم غیر عمد منجر خواهد شد.

گفتنی است هفته گذشته نیز مبلغ ۶۰ میلیون تومان از طرف کانون وکلای دادگستری جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =