مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد با رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان دیدار و  به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با دوشنبه ( بیستم آذر ماه ) سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد با تورج حسینی رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان در محل دفتر ستاد دیه استان یزد دیدار و به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این نشست سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تقدیر از فعالیت ها و نقش بارز این صندوق در کاهش و به صفر رساندن ورود افراد به زندانها به دلیل بدهی ناشی از دیه تصادفات رانندگی بر ضرورت حفظ منابع این صندوق تاکید کرد.

در ادامه این نشست تورج حسینی رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان نیز ضمن ارائه گزارش آمار و عملکرد این صندوق در سال جاری گفت: یکی از مهمترین وظایف و ماموریت‌های صندوق، تسریع و تسهیل در پرداخت خسارت زیان دیده گان و همچنین هدف اصلی پیشگیری از زندانی شدن افراد و رانندگان و مقصرین ناشی از تصادفات رانندگی در جهت حفظ حریم و آرامش خانواده آنها و محافظت از آسیب های اجتماعی احتمالی است.

در ادامه این نشست در خصوص همکاری و تعاملات بیشتر گفتگو مقرر گردید تا مدیر نمایندگی ستاد دیه یزد با همراهی رئیس صندوق تامین خسارت های بدنی استان  دیدار مشترکی با رئیس مجمع نمایندگان و جمعی از نمایندگان استان داشته باشند.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + هفت =