فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به نقش مثبت آزادی زندانیان در جامعه گفت: آزادسازی کسانی که به‌طور غیرعمد و غیرمنتظره دچار گرفتاری شدند، کار بسیار بزرگی است.امروز روحیه نوع‌دوستی ملت ایران الگوی برای دیگر کشورها شده است.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ سردار حسین زارع‌کمالی در آیین گلریزان که به مناسبت آغاز هفته بسیج و به میزبانی زورخانه پوریای ولی زندان مرکزی یزد برگزار گردیده بود، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: هفته بسیج به همه مردم عزیز ایران تعلق دارد؛ چرا که فلسفه تشکیل بسیج مستضعفین که با ابتکار امام خمینی (ره) تشکیل شد، از سیره، منش و حکومت نبی مکرم (ص) گرفته شده است.

وی با بیان اینکه آیین گلریزان به همت ستاد مردمی دیه استان یزد و  بسیج حقوقدانان برگزار شده است، افزود: هدف انقلاب که ایجاد تمدن نوین اسلامی است؛ یکی از بزرگ‌ترین خصلت‌های تمدن نوین اسلامی دیگران را دیدن و آن‌ها را بر خود ترجیح دادن و کمک به همنوع است؛ این اخلاق پسندیده‌ای که امروز در این آیین شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه قطعاً کاری که برای رضای خدا و در راه او باشد، پذیرفته شده است، گفت: آزادسازی کسانی که به‌طور غیرعمد و غیرمنتظره دچار گرفتاری شدند، کار بسیار بزرگی است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این رخدادهای جرائم غیرعمد می‌تواند برای هرکسی حتی من و شما پیش بیاید، ادامه داد: امروز شما خیران نیک‌اندیش به کمک افرادی آمده‌اید که دستشان از لحاظ مادی کوتاه بوده و تنها چشم امیدشان بعد از خداوند به دست سخاوت شما است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به آیه ۹۶ سوره مریم خطاب به خیران تأکید کرد: بنابراین آیه کار شما را فقط و فقط خداوند متعال می‌تواند جبران کند و خواهد پذیرفت.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =