در تداوم کمک مدارس یزد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد ، دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد رمضان زاده با برگزاری گلریزانی مبلغ ۱۰ میلیون تومان را به این امر خیر کمک کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با چهارشنبه (۱۰ آبان) ، طی آیینی با حضور مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان ، معاون اداری مالی اداره کل زندانها و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان مبلغ ۱۰ میلیون تومان از سوی دانش آموزان دبیرستان پسرانه شاهد رمضان زاده جهت  مشارکت در آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا شد.

رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت  امنای ستاد مردمی دیه استان در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از خوش سلیقگی دانش آموزان و کادر این دبیرستان به دلیل برگزاری گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غمد گفت: این که موضوع کمک به آزادی زندانیان در استان یزد به صورت ویژه در مدارس تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده است نشان از ایمان و فرهنگ بالای کمک به همنوع دارد که مردم این استان همواره در صدر نیکوکاران و خیرین کشوری بوده اند.

وی ادامه داد: زندانیان جرائم غیر عمد افرادی هستند که بدون نیت های کلاه بردارانه و بزه کاری و تنها به دلیل بده کاری اسیر زندان شدند جرائمی مانند دیه تصادفات رانندگی ، دیه حوادث کارگاهای ، محکومیت های مالی، مهریه و نفقه که ستاد مردمی دیه استان یزد با مشاکرت خیرین و مردم اقدام به آزادی این دسته از افراد میکند که برای دستیابی به این مهم کمک های مردم به صورت خرد و کلان جمع گردیده و با گذشت شکات منجر به آزادی میشود.

مجید رهبران مدیر دبیرستان شاهد رمضان زاده یزد ضمن تقدیر از کادر آموزشی و پرورشی این مجموعه به دلیل هماهنگی و برگزاری آیین گلریزان گفت: موضوع کمک به همنوع و ترویج فرهنگ بخشش و بخشندگی یکی از مهمترین موضوعاتی است که میبایست در کنار آموزش دروس در برنامه ها گنجانده شود و چه زیبا که موضوع کمک به همنوع در خصوص آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشد زیرا با این عمل خیر نه تنها یک نفر بلکه چندین نفر شاد میشوند.

گفتنی است در این آیین مبلغ ۱۰ میلیون تومان از طرف دانش آموزان دبیرستان شاهد رمضان زاده یزد جهت آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا شده و در پایان این آیین با اهدای لوحی از مدیر و معاونین آموزشی و پرورشی این دبیرستان تقدیر گردید.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 1 =