ستاد مردمی دیه استان یزد میزبان دو نیکوکار بود که کمک های خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با شنبه (۲۹ مهر) دو نیکوکار یزدی با حضور در دفتر ستاد مردمی دیه استان یزد مبالغ مورد نظر خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.

اهدای مبلغ جایزه به آزادی زندانیان

یکی از برگزیدگان جشنواره عدلیه و رسانه که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت با نیت شاد نمودن دل یک خانواده، مبلغ ۵۰ میلیون ریال مبلغ جایزه دریافتی خود که در قالب کارت هدیه بود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داد.

کمک نوجوان یزدی به یاد مادر مرحومش

نوجوان یزدی با حضور در دفتر مردمی ستاد دیه استان مبلغ ۵۰ میلیون ریال از پس انداز خود را جهت شادی روح مادر مرحوم خود به ستاد دیه استان اهدا نموده و در این خصوص گفت: تصمیم گرفته تا مبلغی از پس انداز خود را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی اهدا کنم.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تقدیر و تشکر از مردم دارالعباده به واسطه دستان پر خیرشان در خصوص کمک های مردمی به آزادی زندانیان گفت : کمک های مردمی مربوط به یک روز، ماه ، مناسبت و یک فصل خاص نبوده و در تمام روزهای سال شاهد حضور افراد مختلفی با نیت های متفاوتی هستیم که این گواه اعتماد عموم جامعه به این ستاد مردمی است که این اعتماد بزرگترین سرمایه این مجموعه خواهد بود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت − یک =