دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم معارف اسلامی شهید مطهری (ره) یزد با برگزاری گلریزانی مبلغ ۴۳ میلیون تومان را جهت آزادی۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ طی آیینی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک، معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد، دانش آموزان دبیرستان دخترانه علوم معارف اسلامی شهید مطهری (ره) مبلغ ۴۳ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا کردند.

فاطمه اثنا عشری مدیر این دبیرستان دخترانه در خصوص این اقدام گفت: هر ساله به مناسبت ماه ربیع الاول طرحی را با هدف آموزش انفاق با عنوان “دستی برآوریم به مهر محمد (ص) ” اجرا میکنیم که در این پویش دانش آموزان کمک های نقدی وغیر نقدی خود را طی یک هفته جمع آوری میکنند که کمک های غیر نقدی در قالب بسته های کمک معیشتی به نیازمندان اهدا گردید ومبلغ ۴۳ میلیون تومان نیز به صورت نقد جمع آوری شده که جهت آزادی یک مادر در بند به ستاد مردمی دیه استان یزد اهدا گردید.

گفتنی است برپایی گلریزان های دانش آموزی و کمک مدارس به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در استان یزد در حال تبدیل به یک فرهنگ حسنه گردیده است.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + بیست =