همزمان با هفتم محرم ستاد مردمی دیه استان یزد، میزبان خیرین و نیکوکارانی بود که هر یک نذری داشته و مبلغی را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با (سه شنبه سوم مرداد ماه) مصادف با هفتم محرم ستاد مردمی دیه استان یزد میزبان نیکوکارانی بود که با نیت های مختف به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کردند.

کمک ۲۵ میلیون تومانی بانوی یزدی

بانوی یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: این مبلغ را با نیت خشنودی آقا امام حسین(ع) اهدا نمودم و امیداورم توفیق این اقدام خیر هر ساله نصیب من شود.

کمک ۴۰ میلیون تومانی با نیت شفای بیماری

نیکوکار یزدی مبلغ ۴۰ میلیون تومان را با نیت شفای بیماری فرزند خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود و در این خصوص گفت: با مشاهده تبلیغات ستاد مردمی دیه استان در خصوص پویش هر هیئت آزادی یک زندانی و کمک نیکوکاران و خیرین در قالب نذرها من نیز تصمیم گرفته تا این مبلغ را بهنیت شفای فرزند خود اهدا نمایم.

کمک ۷ میلیون تومانی معلم بازنشته یزدی

معلم بازنشسته یزدی مبلغ ۷ میلیون تومان را با نیت شادی روح اموات به صورت ویژه فرزند خود به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص داده و گفت امیدوارم با این مبلغ در آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد سهیم باشم.

کمک ۱۰ میلیون تومانی جوان یزدی

مجتبی افشاری با نیت افزایش خیر و برکت در کسب و کار مبلغ ۱۰ میلیون تومان را جهت آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اهدا نمود و در این خصوص گفت: این مبلغ بخشی از سود حاصله در کسب و کار من است و تصمیم گرفته تا این مبلغ را با نیت خوشنودی امام حسین(ع) به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمایم.

کمک ۳۰ میلیون تومانی نیکوکار یزدی

خیر یزدی با نیت شادی روح پدر و مادر خود مبلغ ۳۰میلیون تومان را اهدا کرده و در این خصوص گفت: هر ساله در این ایام اقدام به طبخ غذا و توزیع ان بین آشنایان و همسایه ها مینمودم در اسبل جاری تصمیم گرفته تا در کنار آن اقدام مبلغی را جهت  خیرات و شادی روح پدر و مادرم به کار خیری اختصاص دهم ومبلغ ۳۰ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا کردم.

گفتنی است بسیاری از نیکوکاران نیز با تماس با واحد روابط عمومی و مسئول جذب کمک های خیرین ستاد مردمی دیه استان شماره حساب و شماره کارت های این ستاد را دریافت نموده تا مبالغ مورد نظر و نذورات خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + هجده =