مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد و مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه یزد با مدیر کل صدا و سیما دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ در راستای اجرای پویش “هر هیئت آزادی یک زندانی” رضا مقبلی مدیر کل زندانها و نایب رئیس هیئت امناء ستاد مردمی دیه یزد ، سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد با احسان کریمی میبدی مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد و عضو هیئت امناء ستاد مردمی دیه استان یزد دیدار و در خصوص اجرای پویش فوق به گفتگو پرداختند.

رضا مقبلی مدیر کل زندانهای یزد با تاکید بر نقش پررنگ رسانه در فرهنگ سازی و جلوگیری از ورود افراد به زندان گفت: یکی از مهمترین اسبابی که میتوان در راستای کاهش جمعیت کیفری از آن نام برد رسانه است که در صدر آنها میتوان به صداو سیما اشاره کرد.

مقبلی افزود: حمایت صدا و سیما از ستاد مردمی دیه و دستگاه های قضایی همواره به عنوان یک پل ارتباطی بسیار مطلوب بین مردم و مسئولین دستگاه قضا بوده است که میباید بر حفظ آن کوشش ورزید.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد با اشاره به آزادی تعداد ۱۶۳ زندانی جرائم غیر عمد در سال گذشته گفت: از این تعداد زندانیان مذکور تعداد ۱۰ محکوم در ماه محرم با اجرای پویش ” هر هیئت آزادی یک زندانیگ و تعداد ۱۲ محکوم در ماه صفر با اجرای پویش ” قدم قدم تا آزادی ” از زندانهای استان آزاد شدند.

عظیمی در ادامه گفت: با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان فرهنگی، اجتماعی ،ورزشی شهرداری یزد اقدام به تبلیغات به صورت گسترده در استان نموده ایم و جهت پخش تیزر های ساخته شده در ایام محرم و همینطور درج زیر نویس در پخش زنده هیئت های مذهبی نیاز به همکاری صدا ئو سیما است.

احسان کریمی میبدی مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در این نشست از فعالیت های ستاد مردمی دیه استان در راستای فرهنگ سازی جهت جلوگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندان و همینطور کمک به آزادی زندانیان جرائم  غیر عمد تقدیر و تشکر نمود.

کریمی در ادامه از آمادگی کامل رادیو و تلویزیون جهت اطلاع رسانی و پخش تیزرهای ساخته شده جهت فرهنگ سازی و جذب کمک های خیرین و هیئات عزاداری در ایام ماه محرم خبر داد و گفت: صدا وسیما همانند مناسبت های دیگر همچون ماه مبارک رمضان و اعیاد، کلیه تلاش خود را جهت اجرای هرچه بهتر این پویش به کار خواهد گرفت تا در پایام این ماه شاهد آزادی حداکثری تعداد زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

گفتنی است مسئولین در این نشست در خصوص چگونگی برگزاری هر چه بهتر پویش مذکور و در خصوص فضا سازی در پخش های زنده هیئات به گفتگو پرداختند.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =