مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از برگزاری گلریزان مجازی به مناسبت عید سعید غدیر خم خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از برگزاری گلریزان مجازی همزمان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم خبر داد.

وی ادامه داد: هدف این ستاد مردمی در قدم اول فرهنگ سازی و آموزش قوانین و موضوعات حقوقی به مردم جهت جلوگیری و پیشگیری از ورود افراد با محکومیت های مالی به زندانهای استان است، و در مرحله دوم کمک به آزادی زندانیان محکوم مالی نیازمند که به دلیل وقوع جرائم غیر عمد در زندان های استان تحمل حبس میکنند.

این مقام مسئول ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های مردم از این ستاد دیه گفت: اهالی دارالعباده  همواره حامی و پشتیبان این ستاد مردمی در تمام فصول سال و در کلیه مناسبت ها بودند و امر کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد را تنها به یک ماه محدود نکرده که این خود گواهِ قلب مهربان و سخاوت این مردم نیکو سرشت است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در پایان گفت: نیکوکارانی که تمایل دارند در این پویش شرکت کنند می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت مجازی ۶۶۶۸-۶۶۶۶-۷۲۷۰-۵۰۴۱  و  شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳*۶۶۵۵*  کمک های خود را به حساب ستاد مردمی دیه استان یزد واریز نمایند .

عظیمی یادآور شد: شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده است که می‌توانند اقدام کنند.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + چهار =