نساج یزدی مبلغ ۲۵ میلیون تومان هزینه برگزاری مراسم اولین سالگرد پدر مرحوم خود را به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا نمود.

به گزارش روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان یزد؛ همزمان با پنجشنبه (۱۸ خرداد) نیکوکار یزدی با مراجعه به دفتر ستاد مردمی دیه استان یزد و بررسی پرونده های مشمول کمک این ستاد مردمی مبلغ ۲۵ میلیون تومان را جهت آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این عمل موجب تداوم پنجشنبه های مهربانی این ستاد مردمی شد.

این نساج یزدی که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: با توجه به فرا رسیدن اولین سالگرد فوت پدرم با مشورت با خانواده تصمیم گرفته تا هزینه برگزاری مراسم را به آزادی ۱ زندانی جرائم غیر عمد اختصاص داده تا با این عمل در شاد نمودن دل یک زندانی که به دلیل بدهکاری در زندان تحمل حبس میکند سهیم باشیم.

گفتنی است اختصاص هزینه های مراسماتی همچوم ختم ، سوم ، هفتم ، چهلم و سالگرد به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش رضوان در استان یزد تبدیل به یک فرهنگ حسنه شده و این اقدام بیشتر در روز پنجشنبه انجام میشود که با عنوان پنجشنبه های مهربانی معروف گردیده است.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + پنج =