به همت بازنشسته یزدی پرونده یکی از زندانیان جرائم غیر عمد با پرداخت کمک ۱۲ میلیون تومانی مختومه شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ صدایِ عصایِ آقا نصرالله در پله های ورودی ستاد پیچید ، پیرمردی که به سختی پله ها را یکی یکی طی میکرد و خود را به ساختمان نمایندگی این ستاد مردمی رساند.

نصر الله به محض ورود تقاضای آب نموده و بعد از نوشیدن آب و جا آمدن نفسش گفت: میخواهم پرونده های زندانیان جرائم غیر عمد را بررسی کنم و اگر زندانی نیازمندی با مبلغ ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان از زندان آزاد میشود را معرفی کنید.

چند پرونده به آقا نصر الله معرفی شد، نصر الله با دقت عجیبی داستان پرونده ها را بررسی میکرد تا یک پرونده را که در خصوص مدیونی عائله مند که دارای دو فرزند بود را انتخاب نموده و با دستان لرزانش، فرم مخصوص به کمک خیرین را پر نموده و مانده بدهی این زندانی را که مبلغ ۱۲ میلیون تومان بود را پرداخت کرد و خواهان آزادی هرچه سریعتر این زندانی جرائم غیر عمد گردید و گفت نمیخواهد عکس و فامیلش جایی عنوان شود.

این پیرمرد یزدی در خصوص این اقدامش چنین گفت: روز عاشورا نذر کردم که اگر مشکلم حل گردد مبلغی را به آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد اختصاص میدهم و خدا را شاکرم که به برکت امام حسین(ع) گره از زندگی من باز گردید.

انتهای پیام//

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 2 =