مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از اجرای نمایش اجتماعی (بی نشون) با هدف آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد؛ سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با اعلام این خبر گفت: به همت گروه تاتر باران و ستاد دیه استان یزد نمایش «بی نشون» در راستای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد از تاریخ ۳۱ خرداد ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول گفت: این نمایش با موضوع گذشت و بخشش ویژه هفته قوه قضاییه اجرا و کلیه عوائد از فروش این اثر هنری به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده قرار است در طول اجرا از مقامات قضایی استان، خیرین و صاحبان کسب و کار دعوت به عمل آید تا با حضور آنها شاهد گلریزان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باشیم.

عظیمی گفت : این اثر هنری به تهیه کنندگی مجید ذهبی به روی صحنه خواهد رفت و این هنرمند تا کنون تهیه کنندگی ۳ اثر نمایشی ( عامدانه،عاشقانه، قاتلانه) ، (خشکسالی و دروغ) ، (قندخون) و همکاری با ستاد دیه استان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش”رهایش ” را در کارنامه خود دارد .

گفتنی است نمایش اجتماعی «بی نشون» به تهیه کنندگی «مجید ذهبی» و کارگردانی « مرتضی کوراغلی » از تاریخ ۳۱ خرداد ساعت ۲۱، در بلوار شهیدصدوقی-کوچه تالار هنر- پلاتوی تالار هنر اجرا و کلیه عوائد این اثر به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد تعلق می گیرد.

این اثر هنری ، به نویسندگی « رضا امیرخانی » و با حضور بازیگرانی همچون «علی هویدایی » « حسن کوراغلی » و تعدادی دیگر از هنرمندان یزدی به مرحله اجرا‌ رسیده است.

از عموم علاقه مندان برای تماشای این اثر و همراهی در این امر نیک دعوت می شود.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 6 =