به همت زندان مرکزی یزد آیین گلریزان زورخانه ای با حضور مددجویان این ندامتگاه و جمعی از مسئولین و خیرین برگزار و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد کمک شد .

به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛در این آیین که به میزبانی زورخانه پوریای ولی زندان مرکزی یزد برگزار و در این مراسم جمعی از مددجویان ، مسئولین استانی ، پیشکسوتان ورزش زورخانه ای و  خیرین حضور داشتند .

محمد رضا رفیعی زاده معاون سلامت ، اصلاح و تربیت اداره کل زندانهای یزد در این مراسم ضمن خیر مقدم به خیرین و مدوعین گفت : یکی از زیباترین آیین ها در ماه مبارک رمضان آیین گلریزان است که خیرین و نیکوکاران با کمک های ریز و درشت خود به دستگیری از کسانی میپردازند که بنا به مشکلات اقتصادی و جرائم غیر عمد و به صورت ناخواسته درگیر زندان شدند .

رفیعی زاده در ادامه ضمن تبریک میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) گفت : این حضرت در طول زندگی خود بند از دست گرفتاران و اسیران بسیاری باز نمود که یکی از بزرگترین القاب ایشان کریم اهل بیت است .

گفتنی است ورزش باستانی و برگزاری ایین گلریزان به شیوه سنتی زورخانه ای برگزار و در این آیین مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان به ستاد دیه استان جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا گردید .

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =