بازرس کل استان یزد در جشن گلریزان شهرستان مهریز: آنچه که در همه متون دینی، اخلاقی، اسلامی و ادبی ستاره دارتر و پررنگ تر بوده خدمت بدون منت به مردم می باشد.
به گزارش روابط عمومی ستاد دیه استان یزد ؛ همزمان با دوازدهمین روز از ماه مبارک رمضان جشن گلریزان با هدف کمک به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان مهریز با حضور خیرین و نیکوکاران و جمعی از مسئولین برگزار گردید که حجت الاسلام والمسلمین اکبر طالبی بازرس کل استان نیز در این گردهمایی شرکت نمود.
در ابتدا حجت الاسلام والمسلین دکتر طالبی بازرس کل استان یزد گفت: من به عنوان یک فرد خادم در دستگاه قضا عرض میکنم در این چند سال اخیر با اقدامات صورت گرفته هم از نظر کاهش آمار و ارقام زندانی ها و هم از نظر وضعیت رسیدگی به امور زندانی ها و خانواده آنان قابل مقایسه با گذشته نمی باشد.
حجت الاسلام طالبی در ادامه افزود : اقداماتی از قبیل تحول در سیاست گذاری های جدید در بدنه قوه قضائیه و تغییر برخی از قوانین و مقررات مربوط به زندان و زندانی و آموزش های رفتاری لازم به زندانبان ها در این چند سال اخیر شاهد تحولاتی اثرگذار در امر زندان زدایی بوده ایم.
وی در ادامه تصریح کرد : عمده این تغییرات و تحولات در امر رسیدگی به زندانی ها به برکت کمک و هدایایی مردمی و برگزاری جشن های گلریزانی می باشد که به شدت در کاهش زندانی و آسیب های اجتماعی اثرگذار می باشد.
این مقام مسئول درخصوص گره گشایی از کار مومنین گفت: یکی از شایسته ترین اعمال در ماه مبارک رمضان کمک به همنوعان و نیازمندان است که ستاد دیه استان با برگزاری جشن های گلریزان و جذب کمک های خیرین برای آزادی محکومین مالی در این مسیر قدم بر می دارد.
بازرس کل استان در ادامه با اشاره به حدیثی از امام علی (ع) بیان نمودند: وقتی در متون دینی، اخلاقی، اسلامی و ادبی مراجعه می نمائیم آنچه که از همه ستاره دار تر و پررنگ تر می باشد خدمت به مردم می باشد، مخصوصاٌ خدمت به مردمی که گرفتارند و خانواده آنان منتظر یک نوع کمک هستند.
وی در ادامه در بیان ویژگی های خدمت با توجه به آیه های قرآن بیان داشت: خدمت به مردم اگر بدون منت و ما به عوض باشد ارزشمند و گرانبها است.

انتهای پیام //

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − چهارده =